tirsdag den 31. maj 2016

Bekræftelsessygen

Jeg døjer for tiden med et problem, som delvist udspringer af dette projekt, tror jeg. Jeg har jo før i tiden tyet til kærester for at få min bekræftelse på, at jeg er et ok menneske, og at jeg er værd at elske. Men nu har jeg jo besluttet mig for, at jeg ikke må gøre mig i hankøn det næste år. Men hvor søren skal jeg så få min bekræftelse fra? Den er jo åbenbart livsnødvendig…. Jeg har de sidste par uger været ekstra sensitiv i forhold til mine venner. Det er som om, at jeg automatisk har vendt mit hoved den vej for at få bekræftelsen.

Hvad kan jeg gøre for at slippe af med denne ubehagelig trang til konstant bekræftelse? Starte et projekt, hvor jeg ikke må have nogle venner i et år?! Det er jo komplet åndssvagt. Jeg kan jo for søren ikke isolere mig fra alle i mit liv i et forsøg på at frigøre mig fra bekræftelsessygen. Så what to do?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar