torsdag den 26. maj 2016

Status: Uge 6 / 52

I morgen er det 6 uger siden jeg startede mit år alene, og det er tid til at gøre status. Hvordan går det med projektet? Jeg synes, at det går relativt godt. Jeg er faldet en lille smule i to gange. Første gang kom jeg til at sende en fuldemands-sms til en fra mit hold, som er riiiiigtig pæn. Den var relativt uskyldig (den omhandlede en shawarma), men stadig imod mine regler ;) Den anden gang var faktisk ikke rigtig min egen skyld… Jeg blev inviteret på en kop kaffe og en uformel samtale med ham, som jeg skal overtage en praktikplads for til efteråret. Han skrev, at han gerne ville tilbyde at fortælle mig lidt om arbejdet, og det tænkte jeg var en god ide at takke ja til. Først da dagen nærmede sig, gik det op for mig, at det måske egentlig var ment som en date? Jeg er nemlig selv typen, der kunne finde på at invitere på en undercover-date ;) Nåh, men han endte med at ringe og aflyse, fordi et møde var trukket ud. Han undskyldte mange gange og insisterede på, at han skyldte en frokost. Jeg sagde, at det selvfølgelig ikke var nødvendigt. Han er udenbys i denne uge, så vi må se, hvad der sker, når han kommer tilbage. Jeg ved ærligt talt ikke helt, hvordan jeg skal forholde mig til det. Vi får se, hvad der sker.

Humøret er som sædvaneligt svingende, men jeg kan mærke, at det har hjulpet at fjerne faktoren drenge fra min bekymringsligning, så projektet virker indtil videre efter hensigten :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar